Landsdekkende merkeklubb for Chevrolet/GMC

Så langt vi kjenner til er vår merkeklubb den eneste europeiske som driver med Chevrolet/GMC fra 1911 til idag. På grunn av dette tar vi gjerne imot medlemmer fra andre land.

Klubben er landsdekkende og åpen for:

• Chevrolet/GMC-interesserte, selv uten bil!
  • Chevrolet'er/GMC'er
  • alle årsmodeller
  • alle enkeltmerker innen Chevrolet/GMC
  • alle typer/modeller personbiler
  • alle typer/modeller nyttekjøretøyer

Klubben har godkjennelse av General Motors Corporation og har skriftlig tillatelse til å bruke deres varemerker/logoer. Arbeidsområdet er alle typer og modeller Chevrolet/GMC fra starten i 1911.

Som klubb er vi assosiert medlem av Amcar (American Car Club of Norway) og fullt medlem av LMK (Landsforbundet av Motorhistoriske Kjøretøyklubber) her hjemme. Derfor kan vi tilby deg den beste, dvs. mest altomfattende og rimeligste bilforsikringen som finnes innen veteranhobbyen, når bilen oppfyller kravene om orginalitet og utseende.

Vi er også internasjonalt regionsmedlem (det første utenfor USA/Canada) i VCCA (Vintage Chevrolet Club of America, Inc.), som den amerikanske Chevrolet-klubben heter.

Vi har god faglig ekspertise i mange, særlig eldre årsklasser, og kan mange ganger også hjelpe deg med å skaffe alt fra deler til en hel bil. Bruk gjerne våre egne, gratis annonsesider her på nettet eller i bladet vårt. Veteran & Amcar kommer ut flere ganger årlig med reportasjer fra reiser, treff og markeder, teknisk nyttig informasjon, kjøps- og salgsannonser, og adresser til deleleverandører.

Når det er behov for det, lages og sendes det en ny medlemshåndbok med kjøretøyoversikt så du lett kan komme i kontakt med andre medlemmer, kanskje med samme modell/år. Listen er også tilgjengelig på medlemmenes egne nettsider. Der finner du også over 300 adresser til deleleverandører, særlig i USA.

For å kunne bli medlem i klubben må du normalt ha tilgang til en fungerende e-post adresse som du kan nås på, da dette letter klubbens arbeid og utgifter vesentlig ved kommunikasjon med medlemmene, både samlet og enkeltvis.

Annen info:

• Kontingent pr. kalenderår: kr 350