Warning: preg_replace_callback(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 18 in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/components/com_kunena/views/common/view.html.php on line 310 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 214 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 226 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 230

EMNE: Hjelp!! Mangler en del som jeg ikke vet hva heter!

Hjelp!! Mangler en del som jeg ikke vet hva heter! 10 år 3 uker dager siden #10

HJELP!!!
Hva gjør man når man holder på å montere, har mistet en liten del, og ikke en gang vet hva den heter?
Til min Master 1938 mangler jeg nå "tappen" som "panserskinnen" er festet til!
For å forsøke å forklare nærmere:
Panser-sidene er hengslet til en forkrommet skinne langs midten.
Denne er festet med skruer i forkant, men til karosseriet skal den etter det jeg forstår skyves inn på en "tapp"
Denne har jeg mistet.
Kan noen fortelle meg hva denne heter? Og er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan få tak i en ny?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Hjelp!! Mangler en del som jeg ikke vet hva heter! 10 år 2 uker dager siden #11

Hei Per Ole!

Har du e-post kan jeg sende deg et bilde av braketten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Hjelp!! Mangler en del som jeg ikke vet hva heter! 10 år 2 uker dager siden #12

Hei
epost er:

:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Tid til å lage siden: 0.126 sekunder